Registrace a zapisovatelé
Každý licencovaný zapisovatel, který chce vkládat výsledky, iScoreCasty a statistiky na web www.softball.cz/iscore, musí být registrován v aktuálním roce. V registraci na ČSA je potřeba mít zaškrtnuto členství TO (=Technicko-organizační pracovník). Zapisovatel může být registrován u svého klubu, kteří např. mají baseballovou i softballovou větev nebo jako individuální člen (v tomto případě napište na info@softball.cz). Zapisovatelé - Adresář (principy)
Principy fungování adresáře:
Jak získat přihlašovací údaje pro web www.softball.cz/iscore?
Po absolvování školení zapisovatelů ČSA je k vaší registraci na ČSA přidělena licence. Všichni licencovaní zapisovatelé jsou zobrazeni v sekci Informačního systému v záložce Zapisovatelé na webu ČSA.
Co dělat, když rozhodčí, který se dostavil na utkání, není v seznamu nominovaných rozhodčích?
Máte několik možností:
Proč mi nejde v Extralize uložit Zpráva o utkání?
Jakmile není Zpráva o utkání v Extralize kompletně vyplněna, vypíší se následující chyby. Všechny povinné položky jsou označené hvězdičkou (*).
Při zobrazení chybových hlášek se vraťte zpátky do Zprávy o utkání pomocí tlačítka Zpět a doplňte chybějící údaje.
Vyplnění povinných položek se výrazně přísněji sleduje pro dospělé a juniorské Extraligy, kde musí být zadáno:
Jak postupovat při vyplnění Zprávy o utkání a její zapsání na web ČSA?
Všechny potřebné informace jsou dány v Dodatku (výklad) Technického manuálu rozhodčích 2018. Jak vyplnit Zprávy o utkání, pokud se utkání nehrálo nebo nedohrálo
V tomto případě vyplňte Zprávu o utkání následujícím způsobem:
Proč mi nejdou importovat statistiky?
V automatickém nastavení iScore chybí následující statistiky, které ČSA vyžaduje:
Postup jak doplnit chybějící statistiky:V Team Manageru klikněte na libovolný tým, po té klikněte na Team Stats. V okně statistik klikněte na ozubené kolečko (iOS) nebo Settings (Android).
Zobrazí se Vám nabídka pro výběr požadovaných statistik. V iOS jsou jednotlivé statistiky rozděleny v záložkách Batting, Pitching a Fielding. V Androidu jsou statistiky řazené za sebou oddělené zeleným pruhem.
iScore si nastavení statistik uloží tak, že nastavení stačí provést pouze jednou. Toto nastavení se poté zobrazuje i ve statistikách u jednotlivých zápasů. Proč mi nejdou importovat statistiky hráči, který na soupisce je?
Příklad: Systém hlásí Hráč ... nebyl nalezen na soupisce a nelze automaticky dopsat (není registrován ani nemá hostování)!!!
Systém importu statistik porovnává jména v .xls souboru se statistikami se soupiskami na webu ČSA. Pokud se Vám tedy stane, že se Vám objeví hláška:
porovnejte vaše jméno hráče v iScore se soupiskou týmu na webu ČSA. Jméno hráče musí být stejné jako uvádí soupiska, resp. registrace hráče. I mezera navíc už může způsobit problémy. Jak přidat logo pro svůj tým?
Pro přidání týmového loga na zařízeních od Apple stačí kliknout na váš tým z Team Manageru, poté na oblast loga v horní části vlevo obrazovky Team Info a vybrat vaše logo. Na ostatních zařízeních je lepší přidat logo týmů pomocí počítače, přesněji Admin Website, která umožňuje vložení týmového loga. Nejprve v Options v iScore exportujte data z vašeho tabletu. Poté se přihlaste na Admin Website (my.iscorecentral.com, přihlašovací údaje naleznete v Options -> Admin Website ve vašem tabletu). 1) Klikněte na Tým
2) Klikněte na Overview
3) Vyberte váš tým ze seznamu
4) Stiskněte ikonku Edit 5) Stiskněte tlačítko Choose File a vyberte logo z vašeho počítače
6) Stiskněte Save Jak přidat fotografii hráče do rosteru?
Přidání fotografie do rosteru můžete rovnou v iScore ve vašem zařízení vybráním hráče. V Player Info použijte Photo option. V případě, že máte Android použijte váš počítač, kde to je rychlejší a jednodušší. Na Admin Website (my.iscorecentral.com) se přihlaste přihlašovací údaje naleznete v Options -> Admin Website ve vašem tabletu. Jakmile jste přihlášeni na Admin Website, stiskněte postupně tlačítka Teams a Roster, následně vyberte ze seznamu váš tým. Pro přidání fotografie hráče stiskněte Select.
1) Vyberte Teams
2) Vyberte Roster
3) Vyberte váš tým ze seznamu
4) Klikněte na tlačítko Select a přidejte fotografii hráče z počítače Mám problém s posíláním emailu s výslednými statistikami. Co mohu s tím udělat?
Pokud se Vám v iScore zobrazuje chybná hláška 'Email could not be sent at this time', tak zkontrolujte:
Mám problém se přihlásit na můj účet iScore. Co mám udělat?
Zde je několik míst, kde se můžete přihlásit.
Pokud máte problém přihlásit se na Admin Website (my.iscorecentral.com), ve vašem zařízení jděte do Options -> Admin Website v iScore a tam naleznete Customer ID a Password. Pokud se zkusíte přihlásit a stále to nejde, zkuste změnit heslo stisknutím tlačítka Change. Pokud to stále nefunguje, exportujte, ujistěte se, že se Vám zobrazí hláška 'Successful' a zkuste přihlásí. V případě, že nejste schopni exportovat, zkontrolujte přístup k internetu.
Pokud se snažíte přihlásit iScorecast server (iscorecast.com) a iScoreCast nerozpozná vaše ID, tak jste ještě nevysílali iScorecast z vašeho zařízení. V iScore zkontrolujte, zda máte (Options -> i-ScoreCast) iScorecast zapnutý (ON). Založte nový zápas a začněte zapisovat zatímco jste připojeni k internetu. Toto pak vytvoří automaticky iScorecast a vy budete schopni se přihlásit na iScorecast server. Další možnost je během hry stisknout i-ScoreCast Synchronize. To pošle vaší hru na iScorecast server. Proč se u hráče neobjevují žádné statistiky nebo příliš málo kumulativních statistik?
Aby se v přehledu pro hráče zobrazovali kumulativní statistiky pro jeho týmy, hráč musí být přidaný v týmovém rosteru. Vyberte tvůj tým v Team Manager, stiskněte Roster v Team Info a zkontrolujte zda daný hráč je zadaný v rosteru. Pokud ne, tak ho lze přidat pomocí Add Player a vybrat již existujícího hráčů uvedených v Player listu.
V případě, že používáte League Manager, tak u příslušného hráče označkujte všechny ligy, které hraje.
Zjistíte-li, že hráče máte v Player Manageru dvakrát, pomocí funkce Merge je sjednoťte. Někdy se může stát, že náhodou přidáte hráče do obou soupisek, v tomto případě, otevřete vaší hru, klikněte 'Pitch by Pitch / Edit Game', a pak Game Starts, stiskněte Edit a Starting Lineup, poté Home nebo Visitor podle toho, z jakého týmu ho chcete odstranit. Jak mohu editovat zápis po skončení zápasu, jestliže udělám chybu?
Máte několik možností:
Pokud jsem zapomněl vystřídat během zápasu, jak to napravím?
Jdi do Game Manageru, vyber zápas, jdi do Pitch by Pitch, stiskni na situaci, ve které chceš doplnit střídání. Potom stiskni Edit a 'Substitutes' a udělej úpravy. Jestliže máte špatného hráče v základní sestavě, jak to mohu opravit po skončení zápasu?
Jdi do Game Manageru, vyber zápas, jdi do Pitch by Pitch, stiskni na 'Game Starts', stiskni Edit a poté Starting Lineup, a udělej opravy, které jsou potřeba. Statistiky se automaticky přiřadí k správným hráčům dle pálkařského pořadí. Zapsal jsem náhodou bod, který se nestal, jak to napravím?
Jdi do Game Manageru, vyber zápas, jdi do Pitch by Pitch, stiskni na situaci, ve které běžec skóroval, ale ve skutečnosti bod neplatí. Stiskni na událost hráče, který automaticky skórval a dej 'Run Not Scored'. Jak vystřídat nadhazovače nebo jiného hráče v poli?
Prohlédněte si následující tutoriál: https://youtu.be/mTQCbyHAQ7E Střídání nadhazovače po skončení zápasu.
Prohlédněte si následující tutoriál: https://youtu.be/mTQCbyHAQ7E Jak vystřídat hráče v útoku?
Prohlédněte si následující tutoriál: https://youtu.be/mTQCbyHAQ7E Jak zapíšu error, když míček šel do zámezí (foul territory) a měl být chycen?
K zápisu takovéhoto chyby, která by znamenala aut v zámezí. Míček měl být chycen,ale polař ho upustil, zapíšeme pomocí tlačítka Misc a stisknutí Assign Error, poté označíme polaře, který udělal error. Některé ligy mají Mercy rule. Jak ukončím zápas dříve?
K ukončení zápasu dříve, stiskni Misc a pak End Game. Toto ukončí zápas. Některé ligy mají nastavený limit bodů na směnu. Jak ukončím inning dříve?
K ukončení směny dříve, stiskni Misc a pak End Inning. Toto ukončí probíhající půl směnu. Jak si nastavím veřejné heslo na Data Sharing?
Na my.iscorecentral se přihlašte svými přihlašovacími udaji (Options->Admin Website). Vpravo nahoře klikněte na Settings, níže v nastavení Data Sharingu napište Vámi vytvořené heslo a tlačítke Save uložte:
|